söndag 29 maj 2011

RHODOS HERE I COME !

Nu är jag hemma hos mamma igen , och bloggningen fortsätter som den var förut ;)
Nu ska jag berätta om min "hemliga sak" som jag skrivit om...

Den 11 augusti klockan 14.50 åker jag mot Rhodos och är där i cirka 2 veckor!
UNDERBART.

Jag har inte fått åka för mamma förut men nu får jag det :D
Och igår fixade pappa biljetter åt mig.

Det är så att jag ska åka med Farmor , Min faster och min kusin ner.
Min faster och min kusin kommer den 30 juni hit , och sen åker jag och farmor tillbaka till Rhodos med dom.
Sen får jag gratis boende och allt.
Jag har drömt om länge att få åka till Rhodos , jag är överlycklig!
2007 var jag på Rhodos en vecka och det var underbart !
Och nu åker jag dit igen , ♥

google bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva en gullig liten kommentar