torsdag 19 maj 2011

Dag två

Dag ett : tio saker du vill göra innan du dör
Dag två : nio saker om mig själv
Dag tre : åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra : sju saker som du tänker på ofta
Dag fem : sex stycken killar som du tycker är snygga
Dag sex : fem saker du gillar att göra

1. Jag avskyr min längd , vill vara minst 170cm och inte 163cm som jag är.
2 . Jag har tandställning.
3. Jag älskar verkligen choklad.
4. Jag tycker att Martin Granetoft från Big Brother är sååååå snygg.
5. Jag har egentligen råttfärgat hår.
6. Jag är inte smart.
7. Jag gillar att lösa Sudoku's
8. Jag älskar Grekland + jag kan några ord och meningar på grekiska ;)
9. Jag tycker klackskor är sååå snyggt.

Tyckte det gick bättre idag med att komma på grejer.
Imorgon blir det komplicerade svar eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva en gullig liten kommentar