torsdag 26 maj 2011

60 frågor och svar

1. Vad är ditt mellannamn? Ja , jag har inget mellannamn så ^^

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Någonting lite annorlunda , eller nått amerikansk namn.

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -------

5. Vem var du tillsammans med sist? I femman , Erik

6. Får man fråga varför det tog slut? Jag vet inte

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Nä

8. Vem vet mest om dig? Min mamma , elr min fd kompis Anna

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma och sitter vid datorn , sover över hos kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Idk

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full?Nej

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Usch nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja ♥

17. Hur mår du idag? Vet inte


18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ingen , i bland tar jag två Kommer inte i håg
27. Ser du fram emot någonting just nu ?  I slutet av sommarlovet , (mer info kommer sen på bloggen)
28. Sköter du skolan? Ja

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Dom dög

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG+

31. Vilket ämne var det? Många

32. Har du fått ig på ett prov? Ja?

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Typ förut

34. Anser du dig vara intelligent? Sällan

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? I söndags då jag fick världens bästa nyhet

36. Vilken va den värsta tiden då? Många tider

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Kanske de

39. Har du haft sömnproblem? Ibland

40. Hur ofta gråter du? I bland

41. Vad gör du när du mår dåligt? Är för mig själv

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Ingen

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej

44. Vilken klass går du i nu? 8b , efter sommarlovet 9b

45. Vilken skola? Djuråsskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej

48. Är du stolt över dig själv?


49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Vet inte

50. Vad får du ofta komplimanger för? Inget

51. Har du lätt att få folk att skratta?

52. Cider elller öl? Vet inte

53. Har du några talanger? Det har väl alla

54. Vet du om någon är kär i dig? Nej , dom är väl inte helt kokko heller

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Nja

56. Vad står det i ditt senaste sms? :D ja

57. Hur lång är du? ALLDELES FÖR KORT ,163cm

58. Hur mycket väger du? ALLDELES FÖR MYCKET , över 50kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? Beror på , typ S , M

60. Har du svarat ärligt? Ja ALLDELES FÖR MYCKET över 50kg iaf Nja Nej


19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Vet inte

20. Bästa minnet från sommaren? Att jag träffade mina släktingar från Rhodos

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark

22. När var du där? Cirka 3 år sedan

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån?  Min farmor är 100% finsk , så jag har  väl de i blodet

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva en gullig liten kommentar