onsdag 18 maj 2011

Dag ett

Dag ett : tio saker du vill göra innan du dör
Dag två : nio saker om mig själv
Dag tre : åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra : sju saker som du tänker på ofta
Dag fem : sex stycken killar som du tycker är snygga
Dag sex : fem saker du gillar att göra


Dag ett : ( väldigt dåliga svar )

Åka till New York och Los Angeles
Hitta min drömkille
Skaffa en hund
Gå på en catwalk , modevisning
Köpa mig en iPhone
Äga en riktig Coco Chanel väska
Vara med i ett tv-program , tex Big Brother , Top Model
Bli kändis
Ha bott i någon "stor" stad , New York , Los Angeles , Stockholm , Tokyo mm...
Skaffat linser..

OMG , säger jag bara...vilka idiotiska grejer , iaf dom flesta saker.

Hoppas jag fortsätter med detta i morgon också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva en gullig liten kommentar