måndag 13 juni 2011

Name it !

Idag skulle vi vandra i skolan...vi gick typ jätte långt sen hade vi tipspromend på vägen dit , när vi var framme åt vi mat sen gick vi typ vid 11 , så dagen var bara från 9-11 (y)

Imorgon har jag Ä N T L I G E N skolavslutning , ska bli sååååå skönt!
Mamma ska väl ta några kort i morgon som kommer upp på bloggen hoppas jag ;)

Nu ikväll ska jag duscha , testa frisyrer och sitta vid datorn typ.

Jag glömde säga vad jag fick som konfirmationspresenter, det kommar nu ;)

Mamma : 500kr
Pappa : En resa till rhodos
Anna ( syster ) : Ett silver halsband
Min Farbror & Faster : 50 euro , 1,5L pommac
Farmor : 500kr
Issan & Kajsa : Örhängen och en ring
+
Ska jag få två till presenter av min moster och mormor , jag antar att jag får 500kr av mormor och 300kr av moster x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva en gullig liten kommentar